Robert Bosch Kft.
"Kedves Zoltán,
Az Access adatbázis-fejlesztési munka amit a Robert Bosch Kft. részére végeztél, nagyban elősegíti belső adminisztratív feladataink hatékonyabb ellátását. Ezúton is köszönöm hogy a közös munka során pontosan megértetted igényeinket, és intenzív együttgondolkodással kiegészítetted, bővítetted az alkalmazási lehetőségek körét.
Az alapos előkészítés, illetve a menet közben felmerült további kérdések és nehézségek rugalmas megoldása világossá tette számomra, hogy milyen kiterjedt ismeretekkel és tapasztalattal rendelkezel az access alapú alkalmazások fejlesztésében.
Munkádat a fentiek alapján nyugodt szívvel ajánlom mások figyelmébe is.
Üdvözlettel
Szücs Attila
IT csoportvezető
Robert Bosch Kft.
"Folyamatosan növekvő forgalmunknak köszönhetően a beérkező árajánlatkérések száma is nagyban megszaporodott. 2007 elején kezdtünk gondolkodni értékesítési osztályunk hatékonyságának növelésén, az egyes ajánlatokra fordított idő csökkentésének lehetőségein. Fontos szempont volt, hogy a fejlesztések ügyfeleink elégedettségét is növeljék.
Így kerültünk kapcsolatba Till Zoltán Úrral, aki összetett nemzetközi tarifáinkat, belföldi kiszállítási - beszállítási díjainkat, az állandóan változó üzemanyagfelár, autópályadíjak, ki- betárolási díjainkat csupán egy, könnyen használható, kedvezmények beállításának lehetőségével ügyfélre szabható díjkalkulátorba integrálta. Így mind megbízóink, mind ügyfélszolgálatunk számára sokkal egyszerűbbé és biztosabbá vált a napi ajánlatok kiadása.
Varga Bálint
Értékesítési vezető
Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft.
www.gw-world.hu"
HBO Holding Kft.
"A DB Consult Bt. Till Zoltán vezetésével 2004.07. hónapjától adatbázis fejlesztést végez az HBO Holding Kft számára. A sikeres együttműködésre való tekintettel más vállalati szoftveres fejlesztésben is igénybe vesszük szolgáltatásaikat.
A megbízhatóságuk, precizitásuk és az ezen a területen szerzett nagy tapasztalatuk miatt más cégeknek is ajánlom őket.
Tisztelettel
Tóth Krisztián
Office Manager
http://www.hbo.hu
Budapest, 2005.02.12.
Egyesült Vegyiművek Zrt.
"Tárgy: felhasználói referencia
Tisztelet Érdeklő;dő;!
A megnövekedett számú és változatosságú aktivitások lekövetése, koordinálása és kontrollja fontos követelmény minden FMCG piaci gyártó számára.
2006 év elején rendeltük meg a DB Consulting Bt. Marketing ütemező; programját, miután a cégünknél használt korábbi promóció tervező; és adminisztrációs módok a piaci követelményeknek már nem feleltek meg.
A program testreszabása során kiderült, hogy számunkra az access a megfelelő; futtatókörnyezet a nagy adatbázis hatékony kezeléséhez.
Az értékesítésünkön alkalmazott szakmai módszereknek megfelelő;en lett kialakítva a program kezelő;i felülete, valamint az adatbázis rendszere. A korábban használt adatbázist szinte tökéletesen tudtuk integrálni az új rendszerbe. A speciális kategóriák beillesztése a programba viszonylag hosszabb idő;t vett igénybe, mivel a tesztelés üzemmódban találkoztunk néhány félreértésen alapuló hibával, ami leginkább a „szakzsargon” értelmezésének számlájára írható.
A beüzemelés után a kollégák hamar megbarátkoztak a programmal, a napi munka során több praktikus javaslatot tettek/tesznek a testreszabás folytatásához.
Idő;közben kis átalakítással az adatbázisból nyert report-ok a cégünknél már használatban lévő; PDA támogatott kereskedelmi szoftver adatbázisába is beilleszthető;vé váltak, ami nagy segítség a területen dolgozó kereskedelmi képviselő;k számára.
A programfejlesztő; céggel korrekt és közvetlen kapcsolatot alakítottunk ki, kéréseinket gyakran támogatták saját javaslataikkal, melyek segítettek a „közös nyelv” kialakításában.
Reményeink szerint egy hosszú távon használható programot sikerült integrálni vállalatunk rendszerébe, mely a napi munka hatékonyabbá tétele mellett a management számára létfontosságú információk gyors hozzáférését is biztosítja.
Üdvözlettel:
Kuffer László
Field sales manager
EVM Zrt"
2006-06-07
Ingatlantanacs.hu
"Kedves Zoltán!
Vállalkozásunk 1992-ben alakult, jelenlegi fő; tevékenységeink az ingatlankereskedelem, (megszerezzük az ingatlan tulajdonjogát, majd valamilyen fejlesztés után eladjuk) továbbá ingatlanforgalmi tanácsadás, valamint „Nyerés az ingatlanpiacon” nevű tanfolyam tartása.
Ehhez a tevékenységhez elengedhetetlen az ügyfél kapcsolatok ápolása. Ezért 1995-ben saját fejlesztésű, Access alapú adatbázist hoztunk létre. 2005-ben kezdő;dtek a problémáink, mert az adatbázis mérete napról-napra nő;tt (pedig adatot nem töltöttünk fel rá!) és egyszer csak lefagyott. Nem lehetett megnyitni.
Kihívtuk a program készítő;jét, aki az állandó növekedést és a lefagyást megszüntette, azonban a többi apró rendellenességgel nem volt hajlandó foglalkozni. Szerinte az „Access” program, amire az egész adatbázist építettük, elavult! Javasolta, hogy vásároljak új adatbázist, majd a meglévő; adatokat exportáljuk át ebbe!
Azonnal nekiálltam az új adatbázis keresésének, de az eredmény nagyon lehangoló volt. A piacon két fajta konstrukciót kínáltak:
- a./ Az alapár 40.000.- Ft, majd a következő; években több tízezer forintos bérleti díj.
- b./ Az alapár 100.000.- Ft felett van, de bérleti díjat nem kérnek, igény esetén lehet frissíteni.
Számunkra az ár is (mert nem volt bekalkulálva az éves költségvetésünkbe), valamint az új program használatának a megtanulása, illetve a megtanítása a kollégáknak is gondot okozott. Ez mind idő; és pénz, amely csökkenti az alaptevékenységekre fordítható energiát.
Mivel a szoftverfejlesztő; cégek mindegyike rendelkezik honlappal, ezért elkezdtem az interneten keresni. Kb. hat vállalkozást találtam, amelyek mindegyike - az elő;ző;ekben részletezett - „a” vagy „b” változatba volt sorolható! A kiszemelt cégeket egyenként végiglátogattam és árajánlatot kértem. Ezek között volt a „hatekonysag.hu” honlap tulajdonosa, Till Zoltán is. Ő volt az egyetlen, aki nem csak a saját termékét dicsérte, hanem felajánlotta a meglévő; adatbázisunk frissítését, rendbehozatalát!
Amikor elő;ször meglátogattam a honlap nevét, a cég szlogenjét (hatékonyság) meg voltam győ;ző;dve, hogy ez olyan reklámfogás, aminek nem szabad bedő;lni. Ma már tudom, hogy ezt igazán sikerült átültetniük a gyakorlatba. Az adatbázisunk szuper módon működik, köszönet érte! Minden ismerő;sömnek merem ajánlani szolgáltatásukat.
Üdvözlettel:
Bajári István
Ingatlantanács.hu Kft. tulajdonos"
Plural sevicepool Hungary Kft.
" Till Zoltán nal 2003 szeptemberében kerültünk kapcsolatba. Olyan szoftverre volt szükségünk, amely a cégünk által több objektumban nyújtott számos szolgáltatási kategóriát kezelni, azokat osztályozni és a rögzített adatokat egységesen elemezni képes.
A szoftver fejlesztése során felmerült számos előre nem látható körülmény, adategyeztetés, a próbaváltozat tesztelése során nyert tapasztalatok összevetése, ill. a „végső finomítás” folyamatainak során Till Zoltánnal rendszeres kapcsolatban álltunk.
Zoltán ezen időszakban rugalmasan kezelte az újonnan felmerülő problémákat, a szoftver kialakítása során nyert tapasztalatok alapján kért változtatásokat és beavatkozásokat igényeink szerint ültette az általa megalkotott elemző programba.
Együttműködésünk során sikerült olyan munkakapcsolatot kialakítanunk, amely alapján nyugodt lelkiismerettel ajánljuk szolgáltatásait olyan területeken, ahol kreatív, megbízható, türelmes és magas szakmai színvonalú programozás igénye jelentkezik.
Ábel Péter
Műszaki Ellenőr
Budapest, 2005.01.17.
http://www.plural.hu
GARDENA MAGYARORSZÁG KFT.
" Till Zoltán nal 2002. április óta dolgozunk együtt. Ez időszak alatt több kollegánk képzését bíztuk rá Word, Excel, Power Point és Outlook tárgykörében. Szolgáltatását teljes mértékben cégünk igényeihez igazította, mind munkatársaink mind a vezetőség maximális megelégedésére. Ő alkotta meg emellett a cég beszerzési tervének havonkénti korrekciójához szükséges átfogó Excel-táblázatot.
Személyében egy magas szakmai hozzáértésű, türelmes, megbízható és kreatív oktatót ismertünk meg, bármikor fordulhattunk hozzá szakmai kérdésekben telefonon és e-mailben is.
Till Zoltán munkáját nyugodt lelkiismerettel ajánljuk mind vállalkozásoknak, mind magánszemélyeknek."
Stoklász Viktória
Marketing Koordinátor
Budapest, 2003. szeptember 3.
www.gardena.hu
GOLDEN ERA PRODUCTIONS
"Kedves Zoltán!Nagyon köszönöm Neked a munkádat, amivel ezt a nagyszerű adatbázist létrehoztad. Munkánk nagyon gyötrelmesen lassú és nehéz volt nélküle és most ezzel hihetetlen sebességre tudtunk kapcsolni. Minden kuncsaftunk ügyét pergősen gyorsan tudjuk intézni, és naprakészek vagyunk, köszönhetően mindezt az adatbázis könnyű kezelhetőségének és átláthatóságának. A levelezésünket hosszú napokig tartó előkészületek helyett egyetlen nap alatt meg tudjuk csinálni és mindenkivel fenn tudjuk könnyedén tartani a kapcsolatot. Egyre több és több vevőt szereztünk csak azáltal, hogy könnyedén intézzük az összes felmerülő problémáját minden velünk kapcsolatban álló ügyfélnek.
Azáltal, hogy ez az adatbázis ilyen "testre szabott", minden adatot együtt tudunk kezelni és a speciális dolgokat is ebben az adatbázisban tudjuk tárolni és intézni az ügyeit. MINDEN EGY HELYEN - ez egy nagyon nagy segítség a munkánkban.
Nagyon köszönjük Neked és reméljük, sokan élvezik még hasonló professzionális munkáid gyümölcséit!
Budapest, 2003-09-03
Tisztelettel:
Ferenczi Anikó
a GOLDEN ERA PRODUCTIONS
Közép-Európai képviselője"
UNIÓ Önsegélyező Pénztár
"2005 januárjában felkértem Till Zoltánt , hogy amíg a internetes üzletkötői jutalék elszámolás elkészül, excel táblázatban tegye lehetővé az elszámolás elkészítését. A feladat nem volt egyszerű, hiszen egy többszintű, egymás alá tagozódott üzletkötői struktúrában egyszeri és folyamatos jutalékokat is nyomon kellett követnie a programnak úgy, hogy a pénztártag kétféle befizetéséhez kétféle üzletkötő tartozhat különböző jutalékszinten. Ehhez még pénztártagi nyilvántartást, adatkeresést, egyezőségeket, különbözőségeket is meg kellett oldani.
A rendszer bonyolultságára jellemző, hogy a megrendelői oldalról is két ember kellett a teljes rendszer elmagyarázásához.
Csodálkozásomra Zoli igen gyorsan megértette a feladatot, és már az első változat is szinte teljesen jól működött. Néhány igazítás után elkészült a teljesen megfelelő program.
Összességében gyorsan, hatékonyan, együttműködően zajlottak az események, és a végeredmény a teljesen jó program kielégítette a megrendelői igényeimet.
A személyes tapasztalatom alapján csak ajánlani tudom Till Zoltánt excel programozás területén!
Járvás Tamás
UNIÓ Önsegélyező Pénztár IT. Tag"